Home › Jak budowac mase miesniowa

Tuesday, October 2 2018, 13:43

Jak budowac mase miesniowa

Jeśli jesteś jak większość, marzyłeś o silniejszym ciele z mocną, beztłuszczową masą mięśniową. Jednak osiągnięcie stonowanej i pociętej sylwetki jest celem, któremu wielu umyka. Kontynuuj czytanie w tym artykule, aby uzyskać wybór sugestii, które możesz zastosować do ciała, które chcesz.


Spróbuj spać trochę węglowodanów i białek przed pójściem spać. Otrzymane kalorie spowodują zmniejszenie ilości białka rozkładającego się podczas snu. Jedzenie małej porcji sera i owoców to świetny sposób na zrobienie tego. Powinieneś także zjeść coś zaraz po przebudzeniu.

miesnie7.jpg
Ogrom pozytywnych opinii zbiera Somatodrol

Jeśli chcesz zbudować więcej masy mięśniowej, staraj się robić mniej powtórzeń cięższych odważników. Będziesz musiał stopniowo zwiększać swoją masę ciała i próbować podnosić najcięższe możliwe co najmniej przez pięć powtórzeń. Kiedy możesz żyć przez pięć powtórzeń, czas podnieść ciężary.

Regularnie masuj mięśnie. Możesz to zrobić samodzielnie, używając wałka z pianki, piłki tenisowej lub innego narzędzia, które pomoże zmniejszyć sztywność mięśni. Można nawet rozważyć pójście na regularne masaże w salonie. Cokolwiek używasz; musisz regularnie rozluźniać mięśnie.

Do sukcesu budowy mięśni niezbędne są węglowodany. Węglowodany służą jako źródło energii, którego organizm potrzebuje do ukończenia treningu. Jeśli jesteś poważnie wyszkolony, codziennie musisz spożywać od dwóch do trzech gramów węglowodanów na każdy kilogram, który zważasz.

Odpowiedni odpoczynek jest ważny dla twojego programu budowania mięśni. Twoje ciało może najlepiej wykonywać pracę ze zmęczeniem mięśni podczas odpoczynku, więc upewnij się, że masz co najmniej 8 godzin snu na noc. Nieprzestrzeganie tego może nawet spowodować poważne obrażenia, jeśli twoje ciało będzie zmęczone.

Ćwicz mięśnie brzucha tylko dwa lub trzy razy w tygodniu. Wiele osób popełnia błąd wykonywania codziennych ćwiczeń brzucha. To nie daje mięśniom czasu na regenerację i może ostatecznie ograniczyć ich wzrost i spowodować obrażenia ciała. Wypracowanie dwóch do trzech razy w tygodniu wystarczy, aby uzyskać chude mięśnie brzucha.

Jedz dużo białka, gdy jesteś na schemacie budowania mięśni. Pamiętaj, aby spożywać całe jedzenie z każdym posiłkiem. Dobrą zasadą jest spożywanie jednego grama białka na kilogram masy ciała. Dobrym źródłem białka o niskiej zawartości tłuszczu są ryby, niskotłuszczowe mleko i chude czerwone mięso.

Upewnij się, że wybierasz najlepszą wagę dla siebie podczas wykonywania ćwiczeń podnoszących. Badania dowiodły, że wykonanie od sześciu do dwunastu powtórzeń od około siedemdziesięciu do osiemdziesięciu procent maksymalnego dla jednego przedstawiciela zapewni najlepszą kombinację zarówno objętości, jak i obciążenia. Może to stymulować dodatkowy wzrost mięśni.

Jeśli próbujesz dodać trochę mięśni do twojego ciała, powinieneś upewnić się, że spożywasz odpowiednią ilość białka. Białka odgrywają istotną rolę w tworzeniu masy mięśniowej; jeśli nie jesz wystarczająco dużo, możesz poświęcić mięśnie. Dla każdego funta całkowitej masy ciała powinieneś dążyć do skonsumowania 1000 miligramów białka.

Użyj stojaka na moc, aby zapobiec zmiażdżeniu sztangi podczas wykonywania dużego przysiadu. Wiele stojaków na przysiady zawiera szpilki, które można ustawić poniżej maksymalnej głębokości przysiadu. Jeśli nie uda ci się wykonać repa, możesz po prostu zrzucić wagę na te agrafki. Dlatego nie musisz martwić się o podnoszenie więcej, niż jesteś w stanie.

Korzystaj z własnego ciała, gdy ćwiczysz. Ćwiczenia w zakresie masy ciała, w tym pompki, podciągnięcia, wypukłości i spadki, mogą powodować dodatkowe przyrosty siły i masy mięśniowej. Z tego powodu tego typu ćwiczenia są bardzo ważnym składnikiem solidnego programu treningowego i powinny zostać uwzględnione.

Wiele osób, w tym ty, potrzebuje silnego i dobrze ukształtowanego ciała. Jednak wielu ma zbyt duże trudności w osiągnięciu tego. Chociaż wielu ludzi, którzy mają stonowane ciała, udowadnia, że ​​można to zrobić. Zastosuj to, czego nauczyłeś się w tym artykule, a ty także możesz dołączyć do ich szeregów z własnymi, zbudowanymi mięśniami.